WELKOM!

Wat is nou een leukere manier om geld in te zamelen dan er letterlijk een feestje van te maken? Jaarlijks houdt Stichting WE-support meerdere fundraising events waarbij we niet alleen geld werven voor het goede doel, maar tevens tot het uiterste gaan om een piekfijn event neer te zetten met de beste beleving voor onze gasten. Dus naast een avondje heerlijk op sterrenniveau te dineren of een leuke dag met je eigen kinderen op pad te gaan, steun je tevens het goede doel. Geen onbelangrijk detail: van de donaties gaat 100% van de opbrengst naar deze goede doelen!

TOGETHER WE ACHIEVE MORE

De stichting wordt jaarlijks gefinancierd door i-team Global. Onder het mom ‘together we achieve more’ zoekt i-team Global naar goede doelen waar zij hun support aan kunnen verlenen. Dit zijn goede doelen die significant het verschil maken. Danwel in onze eigen regio, danwel in de rest van de wereld.

‘WE’ staat dus voor samen. Want samen bereik je meer dan alleen. Dat geldt ook voor onze WE-supporters, oftewel donateurs. Dankzij de inzet van de i-team medewerkers en het bestuur van WE-support zetten we steeds weer een verrassend top event neer waar we onze donateurs graag samen brengen en in de watten leggen.

CREATING A COMMUNITY

Door mensen met dezelfde interesse samen te brengen, biedt WE-support elke ondernemer uit de regio de kans om een sociale bijdrage te leveren. Als facilitator zorgen we dat jij als supporter (donateur) niet alleen een schouderklopje krijgt voor je support, maar ook een leuke beleving. We kiezen voor persoonlijk contact, proberen een relatie op te bouwen met onze supporters. Dat echte wij-gevoel. We moeten het tenslotte samen doen!

GASTENBOEK

Lees de reacties van onze gasten tijdens de events van WE-support of deel zelf je ervaring en plaats een berichtje in ons gastenboek!
Ben jij er ook bij volgende keer?

Laat iets achter in het gastenboek

Velden met een * zijn verplicht en je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
50 berichten.
Dennis schreef op 21 juni 2019 om 20:39
Dank jullie wel voor alles en wat een fantastische ambiance en gezelligheid..dank je wel van de T+HUIS familie
Bas van Reisen schreef op 21 juni 2019 om 20:39
Geweldige avond, heerlijk eten, goede ambiance, leuk entertainment, en gezellig buurten met mijn collega’s , kortom; voor herhaling vatbaar. Bedankt!!
Frank schreef op 21 juni 2019 om 20:37
Wat kun je indruk maken met passie en energie. en dit ook nog weten om te zetten naar zo een geweldige avond waar veel mensen mee geholpen worden. Fantastisch dank dat ik hier deel heb mogen nemen.
Kaskens schreef op 21 juni 2019 om 20:35
We zijn geweldig goed ontvangen en verzorgd.
zowel culinair als qua entertainment.
Wat een mooie combinatie van verzorgd worden en zorgen voor alle geweldige initiatieven/ goede doelen.
Brigitte Wimmers schreef op 21 juni 2019 om 20:35
We willen jullie erg bedanken voor de mooie avond. Prachtige goede doelen. Mooi initiatief.
Machiel van Dooren schreef op 21 juni 2019 om 20:31
Team Made Blue bedankt het I-Team en Frank van de Ven voor een avond met heerlijk eten en drinken. En natuurlijk voor het partnerschap, de inmiddels samen gerealiseerde 350 miljoen liter schoon drinkwater en het vertrouwen. Dankjewel.
Edwin schreef op 21 juni 2019 om 20:27
Topavond met lekker eten en mooie ondersteuning van goede doelen. Keep up the good work! I-team bedankt.
Kartin Hoekstra schreef op 21 juni 2019 om 20:27
Een heerlijke avond heerlijk gegeten. En wat een mooie bijdrage aan die mooie doelen.
Eric schreef op 21 juni 2019 om 19:52
Genieten!!!
Lieke Borsten schreef op 19 juni 2019 om 21:22
Wat een leuke middag was het Kindercircus! Zoveel blije gezichtjes van die kinderen en dan ook nog eens flinke donaties aan de goede doelen. Wat wil je nog meer? Erbij zijn volgend jaar!